Η παγκόσμια αγορά Cloud HCM Suites στην κατηγορία Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT) προβλέπεται να φτάσει τα 35,20 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2031, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 10% από το 2025 έως το 2031.
Η αγορά Cloud HCM αναπτύσσεται σταθερά, καθώς οι οργανισμοί υιοθετούν όλο και περισσότερο ψηφιακές λύσεις για τη διαχείριση των λειτουργιών του εργατικού δυναμικού, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού και την ενίσχυση της αφοσίωσης των εργαζομένων. Οι πλατφόρμες που βασίζονται στο cloud παρέχουν επεκτασιμότητα, οικονομική αποδοτικότητα και προσβασιμότητα σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να χειρίζονται τις λειτουργίες πρόσληψης, μισθοδοσίας, διαχείρισης παροχών, διαχείρισης απόδοσης.
Η αυξανόμενη ζήτηση για λύσεις εξ αποστάσεως εργασίας και ανάλυση του εργατικού δυναμικού τροφοδοτεί την υιοθέτηση από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Οι εταιρείες αξιοποιούν τις σουίτες HCM για να βελτιστοποιήσουν τις ροές εργασίας του ανθρώπινου δυναμικού, να βελτιώσουν τη συμμόρφωση και να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Η διαθεσιμότητα λειτουργιών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως η προγνωστική ανάλυση, τα chatbots και η αυτοματοποιημένη ενσωμάτωση, ενισχύει περαιτέρω την αξία των Cloud HCM, κάτι που οδηγεί σε ισχυρή ανάπτυξη και ευρεία αποδοχή σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μέχρι το 2031, η παγκόσμια αγορά σουιτών Cloud HCM αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά. Η αυξανόμενη έμφαση στην εμπειρία των εργαζομένων, τη διαχείριση της πολυμορφίας και τον προγραμματισμό του εργατικού δυναμικού θα επιταχύνει την ανάπτυξη λύσεων HCM σε όλους τους κλάδους. Οι εξελίξεις στο ΑΙ, τη μηχανική μάθηση και την ενσωμάτωση με εργαλεία συνεργασίας θα επιτρέψει την υλοποίηση εξαιρετικά εξατομικευμένων και προγνωστικών λειτουργιών HR.
Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αναμένεται να υιοθετήσουν οικονομικά αποδοτικές λύσεις για να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες εταιρείες, ενώ οι πολυεθνικές θα επεκτείνουν τις πλατφόρμες HCM για τη διαχείριση σύνθετων, παγκόσμιων εργατικών δυναμικών. Η στροφή προς υβριδικά περιβάλλοντα εργασίας και λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης μέσω κινητών συσκευών θα διαδραματίσει επίσης καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της αγοράς. Με την ταχεία καινοτομία και την επέκταση της υιοθέτησης του cloud, οι σουίτες HCM θα παραμείνουν απαραίτητες για τη διαμόρφωση σύγχρονων στρατηγικών για το εργατικό δυναμικό.
Ένας από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζει τις τεχνολογικές εξελίξεις και την καινοτομία είναι η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας που διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην προώθηση της αγοράς Cloud HCM. Οι πρωτοποριακές καινοτομίες βελτιώνουν τη λειτουργικότητα των προϊόντων, ενισχύουν την απόδοση και μειώνουν το κόστος, καθιστώντας αυτές τις λύσεις πιο προσιτές σε ένα ευρύτερο φάσμα βιομηχανιών. Οι αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το IoT και η αυτοματοποίηση, επιτρέπουν επίσης πιο έξυπνες και αποδοτικές χρήσεις, επεκτείνοντας περαιτέρω το εύρος της αγοράς. Αυτές οι εξελίξεις δεν αναβαθμίζουν μόνο τα υπάρχοντα συστήματα, αλλά δημιουργούν επίσης νέες ευκαιρίες εφαρμογής που θα υποστηρίξουν τη μακροπρόθεσμη επέκταση της αγοράς.


